مصاحبه آرشیو خبر ها
در یووه تحصیلات = فوتبال ! زیدان و الکس را از نزدیک دیده ام

در یووه تحصیلات = فوتبال ! زیدان و الکس را از نزدیک دیده ام

یوونتوس همواره علاوه بر به خدمت گرفتن بازیکنان جا افتاده و ثابت شده ، نگاه ویژه تری به کسانیکه در آستانه ی ستاره شدن هستند ، دارد.به خصوص در پنجره ترانسفری ژانویه این موضوع بیش از پیش پررنگ شد.

جانلوکا لاپادولا، مهاجم 26 ساله ی پسکارا در حال حاضر گلزن برتر سری ب به شمار می رود و در 24 مسابقه، 15 گل زده و 8 بار هم پاس گل داده است، او که در مدت نقل و انتقالات ژانویه مورد توجه بانوی پیر قرار گرفته بود.

 

او در گفت و گو با پاناروما گفت:

 

افتخار می کنم که در چند ماه اخیر مورد توجه یوونتوس قرار گرفته ام، همانقدر که به خاطر کاری که در حال حاضر انجام می دهم افتخار می کنم. برای آینده ام، دوست دارم سال بعد با پسکارایم در مقابل بانوی پیر قرار بگیرم، این هدف نهایی من خواهد بود.

 

رفتن به تورین نوعی بازگشت به یوونتوس به حساب می آید …

 

من جوان آینده داری تلقی می شدم، و روزهای یکشنبه توپ جمع کن در ورزشگاه بودم، می توانستم زیدان و دلپیرو را از نزدیک ببینم. در یوونتوس به من گفتند که باید درس بخوانم، اما من چنین قصدی نداشتم. باشگاه تحصیلات را جزء بسیار مهمی در رشد یک ورزشکار در اکادمی جوانان می دانست، تقریبا به اندزه ی فوتبال بازی کردن، این موضوع برایشان مهم بود. من درسم را در همان سطوح پایین رها کردم، بعدها فهمیدم که چه ارزشی دارد.

 

تو در تیم های مختلفی حضور داشتی...

 

من باشگاه های زیادی عوض کردم و خاطرات زیادی دارم، البته خاطرات بد هم میانشان هست مثل پولهایی که وسط راه جا ماند و بابت قراردادهایم به من پرداخت نشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: